subota, 31. kolovoza 2013.

Dragi moji političari..

"Dragi moj političari"!

Uz životni standard kakav konzumiram, a vi mi ga pripremiste,evo odlučih da vam napišem pismo zahvale,kako ne bi bilo da vam nikad ništa konkretno ne napisah i ne rekoh.Bez obzira kojoj političkoj stranci pripadate,opoziciji ili vladajućim, želim vam se zahvaliti što ste od jedne jake, industrijske, poljeprivredne, turističke zemlje...moje domovine Bosne i Hercegovine...u samo 20 i kusur godina uspjeli napraviti, što bi narod reko – "Go kurac".
Od žitne Posavine ste uspjeli napraviti ledinu..."fudbalsko igralište"... na kom "utakmica" nije odigrana već 20 godina pa je korov preuzeo i naš i protivnički šesnajsterac zajedno sa centrom. Mora da ste ponosni na to? - čestitam vam!Čestitam vam i na tom što ste uspjeli sjebat drvnu industriju kraj živih šuma pa sad drvene stolice koje su napravljene od našeg drveta kupujemo od Talijana...jer eto...oni to mogu a mi ne.Uspjeli ste i u tome da 90-tih isisate sve novce iz naših domaćih banaka koje ste kasnije sanirali sa našim novcem a onda ih prodali strancima uz ogromne provizije za vas i vaše familije pa vam sada sinčići i kćerkice uživaju dok mi jedemo govna koja ste vi izasrali. Ponosim se sa vama...čestitam vam od srca.Uspjeli ste sjebat i poznate građevinske firme koje su radile po čitavom svijetu i zapošljavale po 15-tak hiljada radnika. Naši građevinari su prije bili cijenjeni u cijelom svijetu...a danas?...danas ste od njih oformili građevinsko mafijaške organizacije koja jedna drugu koči i međusobno se kolju poput vukova nad pljenom, i to direktno za vašu korist...za vašu i vaših sinčića i kćeri. Ponosim se sa vama.Čestitam vam i na tome, što ste u ono malo državnih firmi što je ostalo, uspjeli ugurati svoje rođake pa sad nama običnim "malim" ljudima javljanje na javne natječaje u vezi dobivanja posla izgledaju kao naučna fantastika. Bravo. Čestitam. Ponosim se sa vama.Uspjeli ste sjebat kompletnu industriju...ne jednu...ne dvije tvornice...vi ste uspjeli sjebat do temelja kompletnu industriju...sve sve sve...i više od SVE. Da ono što cijelom svijetu treba, nama ne treba – za to ste se pobrinuli vi. Čestitam. Ponosim se sa vama al baš ono, što bi reko Edo Majka – pravo pravo!Kako ste sjebali industriju, tako ste sjebali i radnička odmarališta na moru. Ista ona u koje bi svake godine radnici sa svojim familijama za jeftine pare otišli na 2 sedmice...2 hefte mora...2 tjedna u kojima su padali romantični poljubci sa prvim ljubavima, negdje na Jadranskom moru.Čestitam vam. Ponosim se sa vama.Ponosim se sa vama, kada mi prijatelj...visoko obrazovan i stručnjak u svom poslu govori:
- Stari, možda sam sebii uspio riješiti Kanadu!Mogu samo reći da ukoliko moj prijatelj i ode, Kanada će biti jedna sretnija zemlja. A vi? Ne brinite se, tu sam ja da se ponosim vama.Ponosim se sa vama, kada me moj prijatelj Mrki...inače zidar...nazove pa kaže:- Herc prijatelju...kud sve ovo ide u pičku materinu...suze mi na oči od muke idu!Mogu samo reći da je Kanada tužna što nema mog Mrkog. A vi? Ne brinite se...tu sam ja da se ponosim vama.Čestitam vam i na tome što ste nakon rata uspjeli isprintati papir sa 500 000 boraca kao da smo ratovali protiv Kine i Indije zajedno, te u tu brojku ugurati sebe...svoje rođake...rođakove rođake...i od rođakovih rođaka rođake. Znam da je to za vas bilo jebeno, vrlo jebeno...mislim...ne rat...nego to sve papirnato sprovesti i napraviti...ne morate mi objašnjavati, pobogu, pa bar vam ja vjerujem.Znam da vam je bilo jebeno srediti sebii papire za vojne penzije i činove...oh...pobogu...pa kao da je bilo lako tamo negdje ...1992...sa BMW-om sletiti u jarak sa činom brigadira...pukovnika... jedno 80 km od prve linije. Mislim da sam ja jedini koji vas razumije i stoga se ponosim sa vama.Ponosim se ja sa vama i kad je u pitanju mladi bosanski čovjek koji je tek izašao iz srednje škole jer osim što ništa ne zna raditi nigdje nema priliku i naučiti. To ste mu sredili vi. Bože kako vas volim i ponosim se sa vama.Najmanje 100 afera ste proizveli čija se materijalna šteta mjeri u MILIJARDAMA EURA koje ste sebi slili na razno razne bankovne račune Kajmanskog otočja i Ekvatorijalne jebene Gvineje čiji direktor banke ni ne zna da postoji Bosna i Hercegovina, ali zna da postojite vi. Čestitam...i naravno...ponosim se vama.Nakon 20 godina organizovane pljačke i uništavačine uspjeli ste sjebat sve što hoda...puzi...gmiže...a rupe u državnoj kasi da čepimo mi? Opisati vam ne mogu koliko se ponosim vama.Čestitam vam i na ulasku u Europsku Uniju čije sam i sam standarde prigrlio odmah...U samo 20 godina sjebali ste sve. Sve što se na bosanskom jeziku izreći iz usta dade, vi ste sjebali.
Niste vi uništili, vi ste SJEBALI. Razumijete li? SJE – BA – LI. Tim sjebanlukom, sjebali ste i malog poštenog čovjeka, koji sam sebi nameće da je nesposoban, a zapravo...PREŽIVJETI u ovoj hrpi govana koju ste vi izasrali, može samo nadčovjek...superčovjek...jebeni SUPERMAN.
Moj Mrki je jednom rekao:
- Ništa im sveto nije, majku li im jebem lopovsku!
Oprostite mom Mrkom na psovanju...a i sam nisam siguran na koga je mislio. Nije na vas...jer vi ste iskreni i pošteni....zato se ja i ponosim vama.

Čestitam vam!

Nema komentara:

Objavi komentar